2012. december 28., péntek

Még egy kis karácsony

Annyira utálom, hogy karácsonyra sosem tudok egy apró kis Boldog karácsonyos üzenetet feltenni ide.
A 2013-as első fogadalmam, hogy jókívánságos üdvözletet készítek és még időben feltöltöm. 
Ezt az ékszertartó dobozkát még karácsonyra készítettem az egyik kolléganőm kérésére. Mivel imádom ezt az apró rózsás szalvétát és a country rózsa színű festéket, így pik-pak elkészült. 
Egy dologgal azonban minden ilyen doboznál meggyűlik a bajom és ez a zsanérja. Azon gondolkoztam ki az az idióta tervező, aki kitalálta, hogy szöggel és nem csavarral rögzíti és, hogy olyan cuppra záródik, hogy ha csak egy réteg festéket felviszek már nem csukódik le a teteje. A fiókkal ugyan ez a probléma, tehát az első dolgom volt, hogy csiszoltam belőle legalább 2-3 mm-t, a tetejéből szintén. Ez simán kikerülhető (most már okoska vagyok!), ha csavarokra és másik zsanérra cseréljük a rögzítést.

 Belül "kopott" rózsaszínű filccel béleltem.
 A tetején Camea kabosonnal.
Minden oldalról.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...