2012. december 20., csütörtök

Gyermekek karácsonya

Még december 13-án történt, hogy a gondozásban, nevelőszülőknél és lakásotthonokban élő gyerekeknek szerveztünk a munkatársaimmal egy karácsonyi ünnepséget (bővebben itt.), ami egyébként szuper jól sikerült!

Szerettük volna emlékezetessé varázsolni, ezért kitaláltuk, hogy Zsuzsi kolléganőm angyalkának öltözik,  kaptunk kölcsön egy angyalszárnyat, én meg csináltam egy hópihés csillámporos homlokpántot és egy betlehemi csillagfejű varázspálcát, persze azt is jó alaposan becsillámoztam. 
Tettem ide, tettem oda és a kezem csak csillogott, csillogott, így azt ötöltük ki, hogy a jó gyerekek kapnak egy csillámos érintést. Jól beporoztam a csillagot és Zsuzsi-angyalka a jó gyerekek kezén végighúzta és tadáááám  máris csillog-villog. Imádták! Nem győztem a csillámport pótolni.

Ja és nem utolsó sorban Andi főnököm volt a moderátor, így nem lehet, hogy egy átlagos mappa legyen a kezében, hát csináltam egy karácsonyfa szövegtartót vagy mappát vagy ki hogy nevezi.

 Zsuzsi angyalka.
 Zsuzsi angyalka munkában.
Karácsonyfás mappa.

Persze már egyik darab sincs meg. A homlokpántot pl. az egyik kolléganőm kislányának Lucának adtam, mert pont aznap volt a névnapja. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...