2014. november 29., szombat

Ragasztópisztoly bajok

Bajok! Igen a hangsúly ezen van. 
Történt ugyanis, hogy 2 évvel ezelőtt megkaptam életem első minőségi, számomra csúcs és nem utolsó sorban nem olcsó ragasztópisztolyát, imádtam , boldog voltam. Ő volt Her Bosch.  Dolgoztunk együtt, jól is ment a munka, de aznap, amikor 3 koszorút kellet volna elkészítenem 1 nap alatt a 4. munkaórában feldata a harcot és megindult a forró ragasztóláva. Jött az elején, a tetején, az alján, a ravasznál így a forró ragasztó teljesen körbefolyt rajta. 
Csalódtam Her Bosch-ban és ott álltam este, ragacspisztoly nélkül és másnapra ígértem a koszorút. Gáz, de nem tudtam teljesíteni a megrendelést és ez piszokul bosszantott. A férjem szerint az lehetett a gond, hogy Her Bosch barkács célokra lett kitalálva és én már nagyüzemi mennyiségben gyártok. Hahhh... Lehet, de akkor is nagyon-nagyon dühös voltam, mert egy közel 9.000,- Ft-os szerszámtól nem erre számítottam.

 
 
 
 Szóval szükségem volt ragacspisztolyra, hát körülnéztem és célirányosan ipari, de legalább folyamatos üzemre kifejlesztett fegyvert kerestem. Találtam is, választék nagy, ár magas, így adtam lejjebb, lejjebb, lejjebb, és 1x csak megtaláltam.
Helló Mr. Stanley!
Dolgozunk, barátkozunk, szokom.
Ja! Majdnem elfelejtettem, hogy a képen már Mr StanleyII van ugyanis Mr.StanleyI hibás volt, ezért vissza kellett küldenem, de el kell ismernem, hogy a cég (http://www.gepdepo.hu/) nagyon korrekt volt, rögtön cserélték, küldték.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...