2012. szeptember 3., hétfő

1 szem rizs, 1 bogár....

Vasárnap reggel elszaladtunk bevásárolni a TESCO-ba. Ilyenkor próbálok 1 hónapra bevásárolni a tartós kajákból. Így volt ez a rizzsel is, amit egyébként mindig ott szoktam venni és még soha nem volt semmi probléma .....vasárnapig. 
2 zacsival vettem és itthon bepakoltam a kamrába a liszt mellé, ahogy szoktam. Ebédre rizottót akartam készíteni így kibontottam a zacskót és csak azt éreztem, hogy valami mászkál a kezemen. Hát igencsak megdöbbentem, amikor megláttam, mik azok és hogy tele van velük a rizs. Persze mindkét zacskó már zsizsikes volt. Még az a szerencse, hogy nem tartottam sokáig a kamrámban, mert egymás mellett vannak, azok a finomságok, amiket imád ez a nyavajás bogár. 
Nyilván én is hibás vagyok, hogy nem ellenőriztem a minőségét, de ki a fenének van ideje minden cuccot megvizsgálni bevásárláskor.




2 megjegyzés:

  1. Fujjjj! :( Ezekután nem igen fogsz rizst enni mostanában....
    Ha kiteszek itatót a madaraknak,akkor hozzád is jönnek előbb-utóbb mindenféle madarak,már ha van kerted.Több év munkája ez a harkály látogatás.Évek óta etetem ,itatom őket.

    VálaszTörlés
  2. Én is etetem (télen)-itatom (egész évben) őket és jönnek is, de harkály még nem látogatott hozzám, hát ezért vagyok irigy.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...