2011. március 4., péntek

Térképes doboz I.


Az első térképes doboz!
A Nővéremnek készítettem, aki az ékszereit tartja benne.
A kódex formájú fa dobozt szétszereltem, egy kicsit átcsiszoltam, majd portalanítás után vörösfenyő színű lazúrral, kívül-belül 2 soron lefestettem.
Amíg vártam, hogy megszáradjon a csomagoló papírból kivágtam a kimért mintákat és megégettem a széleket. Az égetést óvatosan kell csinálni, mert nagyon gyorsan lángra kap és csúnyán beleég a mintánkba.
Száradás után az égetett szélű mintákat átnedvesítettem a felesleges vizet letöröltem és dekupázs ragasztóval felragasztottam a helyére.A minta mellé a doboz tetejére univerzális ragasztóval réz színű paszományt tettem.
A teljes száradási idő leteltével 2 soron lakkoztam, majd a doboz aljába piros filcet ragasztottam, a kivető pántokat piros szatén szalagból készítettem.
Teljes száradás után összeszereltem és átadtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...